Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

6.30 - 8.00
Schodzenie się dzieci, indywidualne kontakty wynikające z potrzeb dzieci, spontaniczna aktywność dzieci w zakresie zabaw swobodnych, praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulacyjno-kompensacyjnym i wychowawczym.  
 
8.00 - 8.15
Zabawy ruchowe lub zestaw w ćwiczeń porannych.
 
8.15 - 8.30
Przygotowanie do śniadania, prace porządkowe w sali, zabiegi higieniczno-sanitarne.
 
8.30 - 9.00
Śniadanie.
 
9.00 - 9.45
Zajęcia edukacyjno-wychowawcze z całą grupą lub w zespołach - stymulowanie wielokierunkowego rozwoju dzieci przez różnorodne działania edukacyjne z uwzględnieniem zróżnicowanych form i metod pracy.
 
9.45 - 11.00
Stwarzanie dziecku sytuacji wymagających twórczego myślenia oraz bycia inicjatorem w zdobywaniu wiedzy i jej utrwalaniu.
 
11.00 - 11.45
Wyjście na spacer lub zabawy w ogrodzie przedszkolnym (w razie niepogody organizowanie zabaw na terenie przedszkola).
 
11.45 - 12.00
Czynności higieniczno-sanitarne, przygotowanie do obiadu.
 
12.00 - 12.30
Obiad, kształtowanie odpowiednich nawyków żywieniowych.
 
12.30 - 14.00
Odpoczynek poobiedni - leżakowanie (grupy młodsze), relaksacja, słuchanie muzyki, bajek, audycji edukacyjnych, ćwiczenia wyciszające (dzieci nieleżakujące do godz. 13-tej).
 
13.00 - 14.00
Dzieci starsze
Zabawy utrwalające poznane treści, uzupełnianie ćwiczeń, obserwacja dzieci, stwarzanie sytuacji umożliwiających rozwój dziecka zdolnego.
 
14.00 - 14.30
Czynności samoobsługowe, kontrolowanie swojego wyglądu, pomoc w nakrywaniu do posiłku - podwieczorek.
 
14.30 - 17.00
Zabawy w kącikach zainteresowań, swobodna działalność dzieci, w okresie letnim organizowanie zabaw na terenie ogrodu przedszkolengo. Rozmowy i kontakty indywidualne z rodzicami, dzielenie się obserwacjami z całego dnia. Umożliwienie rodzicom uczestnictwa w życiu przedszkola.